We verkopen de leads maar een beperkt aantal keren!
U wil niet de 10e leverancier zijn die met een lead contact opneemt.
Daarom geven wij de garantie dat we de leads maximaal 6 keer zullen verkopen. En dit is het maximum aantal! In de praktijk zullen we een lead gemiddeld aan circa 3 à 4 partijen verkopen.
U moet in contact kunnen komen met de lead.
Als u binnen 4 weken na het aanschaffen van de lead, niet in contact kan komen dan laat u dat aan ons weten. Vervolgens proberen wij het contact te organiseren. Als ons dat binnen 2 weken niet lukt zullen we de lead vergoeden.
De lead moet voor u nieuw zijn.
Als u al in contact bent met de lead heeft deze voor u geen waarde. Dat begrijpen we natuurlijk. In dat geval werkt het als volgt:
U kunt tot 2 dagen werkdagen na de aanschaf een lead reclameren in geval u al contact heeft gehad met de lead. Reclameren kunt u eenvoudig doen via ons klantenportaal of per email. We handelen dit vervolgens zo snel mogelijk voor u af!
De lead moet voor u waarde hebben.
Ons vooronderzoek wordt met de grootste zorg gedaan omdat dat basis is waarop u een besluit neemt om de lead af te nemen. Als er fouten in ons rapport staan of er essentiële informatie ontbreekt waardoor de lead geen waarde meer voor u heeft, vergoeden wij uiteraard de lead.